miercuri, 15 iunie 2011

 
1) 3 ani cu tine au fost ca penintenciar
asteptam ca tu sa vii dar totu era in zadar
erai substanta din pahar acel gust amar
ce ma facea sa-mi zilele din calendar
mi-as fii dat familia la schimb sa te stiu aproape
sa te stiu fericita as fii renuntat la toate
si astea nu sant vorbe stii bine ca sant fapte
mereu fatza de tine am avut sinceritate
doar un copil cretin ce credea in destin
vrajit de ce-mi spuneai asteaptama ca vin
stiu ca n-am putut sa fiu printu visurilor tale
am avut o burta mare in loc de abdominale
tot timpu palid la fatza si ochii injectati
imi reprosau mereu de ce umblu cu drogati
de ce ies noapte pe strazi,de ce fur ca nu e bine
vrei sa stii de ce? fiinca n-ai fost langa mine
 
☻refren:Te-ai trezit la realitate din pacate prea tarziu
Vei cere sprijinu meu,stii bine n-o sa mai fiu
O sa rad,tu o sa plangi,faci parte din filmu meu
A venit timpu sa simti ce-am simtit si eu
Nopti nedormite sticle golite
Minciuni de cutite in inima infipte
Nu e vina ta ci unui mesaj trimis in gluma
In care scria VREI SA FIM IMPREUNA

2) N-ai sa auzi din gura mea te iubesc te ador
Iti voi oferii in schimb doar cuvinte ce dor
la fel cum asteptam in ploaie ca tu sa cobori
Sus exista un Dumnezeu chiar daca nu'l vezi printe nori
ti-ai batut joc de mii de ori de aproapele tau
care te indruma spre bine si nu te invata de rau
care a luptat pentru tine,sa batut cu toti labarii
si a doua zi cat pe aci s-al bata cocalarii
N-ai fost recunoscatoare si n-ai sa fii niciodata
intra tactu in faliment daca iti dau nota de plata
ramai in lumea ta cu pretenele tale
asta ti-ai dorit sa fii una dintre penale
nu mai ma suna sa ma intrebi de sanatate
esti o marca de tigari de proasta calitate
frumoasa din povesti iti mai spun inka o kestie
e opera ta tu m-ai trasformat in bestie

Un comentariu:

  1. Scuzatzi-ma pt greseli : "numar" sh locul lipsa dintre refren sh 2) dar eram obosita...

    RăspundețiȘtergere