duminică, 17 iulie 2011

SoLo - A Mai Cazut O Stea

☻Refren :
Si acum o melodie facuta
Pentru cei prinsi
Apoi scapati
In labirintul dragostei
Ca doar se stie ca de acolo
Nu iesi decat cu lacrimi si suspine

♥Imi plimb ochii pe cer
Sa vad o stea
Sa-mi zica ea
Daca te pot ierta
Tot impreuna
La bine si la greu
Era prea frumos
Asta-i destinul meu
Dumnezeu e singurul ce ma mai sustine
Tu ai plecat
Mi-ai luat inima cu tine
In fine
Imi amintesc si acum cu placere
Prima parte ca apoi ma inec in durere
Imi amintesc si acum strangerile mele
Ziceai ca nu poti sa traiesti fara ele
Saruturi multe
Pe strada amandoi
Si apoi in fata usii ne ascumdeam de ploi
Aveam meci
Si ajungeam seara tarziu
Un mesaj de noapte trebuie sa scriu
Dar acum totul
S-a dus asa de repede
Am gresit
Nu trebuia sa-ti dau incredere

☻Refren :
Si acum o melodie facuta
Pentru cei prinsi
Apoi scapati
In labirintul dragostei
Ca doar se stie ca de acolo
Nu iesi decat cu lacrimi si suspine

♥Incep strofa doi
Iarasi vorbesc de ea
Nu m-as putea gandi acum la altceva
Nu te-as ierta
Amintirile nu s-au uitat
Imi amintesc si serile cand yo te-am suparat
Imi pare rau
A fost o vorba care doare
Yo vreau fapte
Ca vorbele nu au valoare
Aminteste-ti cum veneai cu mine la concerte
Coboram de pe scena
Cine venea sa ma astepte?
Am incercat sa-ti dau tot
Ce iti doresti
Ca yo traiam cu gandu ca ma iubesti
Dar nu a fost asa
Singur m-am inselat
Trebuia sa te gandesti
Cand cu altul te-ai sarutat.
Aminteste-ti cand stateam pana tarziu la tine
Draq se mai gandea la ziua de maine
Nu se baga in relatie
Nici o proasta
Au ramas doar amintiri din relatia noastra

☻Refren :
Si acum o melodie facuta
Pentru cei prinsi
Apoi scapati
In labirintul dragostei
Ca doar se stie ca de acolo
Nu iesi decat cu lacrimi si suspine

♥♥Nu te lasa doborat de un sentiment
Gandeste-te prima data
Daca acea persoana
Merita sa suferi pentru ea
Si apropo
Inainte de a incepe o relatie
Analizeaza persoana iubita
Si apoi poti sa te arunci in plasele dragostei
Deci gandeste♥♥


♥Pentru mine ai murit
Nu mai existi de azi
Traiesti doar in amintirile ce miau ramas
Stiu ca-ti pare rau
Ce ai facut
Dar yo te-am iertat de cate ori am putut
Acum nu te mai iert
Este prea mult pentru mine
Nu vreau sa te mai vad de acum...
Multe zile
Nu te uit prea repede
In inima te tin
Chiar de m-ai lovit cand ma asteptam mai putin
Zambesc fals
Stiu ca e ultima data
Incerc sa par indiferent
Nu mi-a iesit nici o data
Nu ma mai prefac
Chiar de asta imi doresc
Gata cu orgoliu
Iti zic
Te iubesc
Dar asta nu va ajuta
Totul s-a terminat
Oricum era prea frumos sa fie adevarat
Las capul jos
Ce sa fac
Te iubesc pe tine
Dar iubirea-i un labirint
Plin de lacrimi si suspine


☻Refren :
Chiar de totul a fost asa frumos
Intr-o singura clipa
Yo am fost jos
De ce?
Am crezut in tine
Iarta-ma
Hai lasa-ma fa bïne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu