duminică, 27 februarie 2011

ThE EnD

Gta! sa terminat.. Iam zis Adio sh cu toata tristetzea din suflet sunt fericita, am scapat. Sunt prea mika pentru a iubi. Dar imi pare rau k miam dat prea tarziu seama de asta. Lui nici macar nu`i pasa, nu i`a pasat niciodata sh nu recunostea, dar akm poate shi dat sh el seama k desi nu recunostea ew am observat asta. Ma simt mai usurata acum, totul a luat sfarsit . Am foarte multe amintiri placute dar sh amintiri deplacute. Imi amintesc cum vorbeam la telefon sh radeam (eram doar amici) . Ador timpul kand eram doar amici sh imi pare rau ka nu pot sa`l intorc. Am vazut k nu mai putem fi doar amici. Ori ii sp Adio sh nu mai vorbim niciodata ori raman cu el sh sufar in continuare. Se pare ka ew am ales sa spun Adio sh sper sa fie alegerea potrivita pentru ka nu pot da inapoi....sh nici nu as vrea. Vreau sa`l uit sa nu`mi mai amintesc niciodata de el. Totul sa terminat. Totul a luat sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu