luni, 28 februarie 2011

Prima zi fara el..

M`am trezit de dimineazta cu zambetu pe buze, cu gandu` k va trece ziua fara sa ma gandesc la el sh k o sa`l uit. Intradevar m`am gandit mai putzin la el dar aveam momente in kare numa`i la el ma gandeam. Nu`l pot uita aja usor, aja cum credeam dar incetu cu incetu ,el , se departeaza de inima mea. Cu toate k nu`l voi mai iubi aja mult ew stiu k nu`l pot uita aja usor sh k mereu va avea un loc in sufletul meu, un loc gol kare il asteapta. Ma intreb : Oare el se gandeste la mn? Oare chiar ii pare bine? Oare vom mai vb vreodata?... Deja mie dor de el sh ma lupt cu mine, cu sufletul meu, ma cert singura k nul uit odata , k nu clipesc din ochi sh intro clipa sa uit totul. Nu se uita aja usor, nu pot uita orele insir cat vorbeam la telefon sh numai radea, atunci nu ne certam intruna sh ma intreb dc.....dc nu ne certam sh atunci? Pt k atunci nu era iubirea sh acolo unde e iubire nu poate sa nu fie sh suferintza..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu