miercuri, 23 martie 2011

Cearta de luni seara...

Era seara...ew foarte suparata ca n`am mai vorbit de doua zile ii trmit mesaj "Cf iubire?"...el nu`mi raspunde :|. Ew ii mai trimit unul in care il intreb de ce e suparat pe mine...de ce nu mai vorbeste cu mine. El imi raspunde ca nu e suparat pe mine, ca vorbeste cu mine si ma intreaba ce sa vorbim. Eu foarte suparata ii raspund ca nu mai vreau sa vorbim nimic "pa". El m`a intrebat de ce m`am suparat pe el. Eu suparata si nervoasa : "Nu m`am suparat doar ca daca stiu ew bine n`am mai vorbit de doua zile si vroiam si eu sa vorbesc cu iubitul meu dar daca nu vrei sa vorbim bine pa" sau ceva de genu.. El mi`a zis ca ba da vrea si am inceput sa vorbim. Am vorbit ca de obicei fara nici o problema dar eu eram foarte obosita sh i`am spus "Hai ca vorbim maine iubire pa-pa nb te iubesc" el mi`a zis "Te las` sa vorbesti cu amanti ca nu mai vrei sa fi a mea " nu chiar asa...aproape. Eu i`am zis k nam niciun amant si ca sunt a lui. El....sh aici vine punctul culminant...mi`a zis "Gresit..ai fost a mea" ....asta m`a blocat, cu chestia asta m`a ranit ingrozitor sh i`am raspuns..."Nu vreau sa vorbesc cu amanti, n`am amanti. Vrau sa ma culc ca nu mai vad bine de oboseala, ma doare capu` ingrozitor dar mrg tzia nutzi pasa. Bine daca am fost a ta te asigur ca nici n`o sa mai fiu pa" Sh de aici a inceput cearta nu mai stiu exact ce mesaj mi`a trimis aici dar stiu ca in seara am stat si am plans ca proasta. Ei bine a doua zi cand am ajuns acasa de la scoala am vorbit prin mesaje si ne`am impacat dar ew tot suparata si ranita am ramas :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu