marți, 26 aprilie 2011

TuTu Adrian - O Inima Fara Speranta [ Si versuri ]

♥ Am trecut prin multe cu tine peste tot
♥Te purtam in mintea mea si nu vroiam non stop
♥Tu erai frumoasa din uratul vietii mele
♥Acum cand ai plecat am ramas doar eu cu ele
♥Ma gandesc acum si mi se pare ciudat
♥M-ai chemat in viata ta am venit n-am ezitat
♥Cu inima razand cu sentimentele deschise
♥Stiind ca o sa-mi spui sa plec ca tu ai vise
♥Nu am vrut sa cred mergand ca orbul noaptea
♥Alergand dupa vise ce erau mult prea departe
♥Multi spuneau sa plec cat mai am timp
♥Orbit de ochii tai ii acuzam pe ei ca mint
♥Nu vroiam sa cred zicand: Nu e adevarat !
♥Intristat traiam intr-un vis halucinant
♥Nesimtind cutitul ce-mi facuse rana in piept
♥Am continuat sa sper, am continuat sa astept.

☻Refren:
    Am plans cand te-am vazut pe tine
    Am plans cand ai plecat de langa mine
    Am ras cand ma strangeai de mana
    Acum plang ca nu mai suntem impreuna
    Am plans cand te visam in noapte
    Am plans cand tu erai departe
    Am ras cand te simteam aproape
    Am plans incercand sa uit de toate.

♥Mergand catre tine pe un drum necunoscut
♥Observ ca ma pierd, observ ca ma afund
♥Fara sa vreau caut lumina si prin ea te vad pe tine
♥Sperand ca asa gust clipa zilelor senine
♥Dar totul pentru mine e un gand ce ma apasa
♥E visul vietii mele ce sta prins intr-o plasa
♥In plasa timpului ce nu ma lasa sa sper
♥Privind in ochii tai vad un baiat in alt mister
♥Ce ma acopera pe mine si ma lasa in urma
♥Raman ca rana ce nu o pot vindeca
♥Neintelegand de ce cei care iubesc sufera mereu
♥Si cel iubit isi bate jok de sufletul sau
♥In incheiere simt o lacrima pe fata
♥Astept dar din pacate nu-i nici o speranta
♥Sper ca soarele pe strada mea va rasari
♥Si o sa fim noi doi la fel ca in prima zi.

☻Refren:
    Am plans cand te-am vazut pe tine
    Am plans cand ai plecat de langa mine
    Am ras cand ma strangeai de mana
    Acum plang ca nu mai suntem impreuna
    Am plans cand te visam in noapte
    Am plans cand tu erai departe
    Am ras cand te simteam aproape
    Am plans incercand sa uit de toate.

☻Refren:
    Am plans cand te-am vazut pe tine
    Am plans cand ai plecat de langa mine
    Am ras cand ma strangeai de mana
    Acum plang ca nu mai suntem impreuna
    Am plans cand te visam in noapte
    Am plans cand tu erai departe
    Am ras cand te simteam aproape
    Am plans incercand sa uit de toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu