luni, 2 mai 2011

SpIkE - Sub Semnul Intrebarii

♥Nu sunt bolnav dar nici n-am cum sa-ti demonstrez ca-s vindecat
Oricum daca era grav aveam certificat
Mi-l atarnam de gat cu incredere pe doua cartoane scriam
Pe care sa fi scris alaturi "probleme"
Am sange pur de roman, da-i plin de scame nene
Si li se-nfunda seringa la doctori cand imi fac analizele
Bai, de ce-mi luati sange mai bine mi-ati baga
Decat sa ma lasati pe mine sa ma injectez cu altceva
Am firma caritabila de 2 lei ,da` strang 2 lei pentru aia care au nevoie de ei
Hei, decat milionar cu bani gramada mai bine sarac cu vre-un balon ce-l dau unui copil pe strada

☻Refren :
Si daca am sa plec unde m-as duce?
Si daca am sa mor cine m-ar plange?
Si daca voi trai cine ma va iubi?
Sunt intrebari ale unor oameni singuri

Si daca am sa plec unde m-as duce?
Si daca am sa mor cine m-ar plange?
Si daca voi trai cine ma va iubi?
Sunt intrebari ale unor oameni singuri


♥Faci pariu cu mine ca nu-i chiar asa precum crezi tu
Daca ai ramane singur fara ma-ta si tac-tu
Altii stau pierduti prin orfelinate
Morti de frica, morti de foame c-asistentii au dat banii pe palinca
Eu pe cin` sa iau in p*la cand cu drag donez 3000 de lei
Unei case de copii la care n-ajung banii mei
Initial sa protestez am vrut sa sterg parbrize-n centru
Sa-ti prezint un zambet fals, ba, mancate-ar falimentu`
Hai blocheaza traficu`, si vezi, prinde-ma
Ca ti-am spalat masina cu tic si peria de sarma
Uite, daca n-aveai ce face cu banii ti-am dat idei
Ca te-ai c*a*at pe tine pentru 500 de lei
Ye, si daca am sa plec m-as duce departe
Undeva ,unde sa traiesc in singuratate hei
Si daca am sa mor sigur va plange
Cel la care am ramas dator cu banii pe cruce

☻Refren :
Si daca am sa plec unde m-as duce?
Si daca am sa mor cine m-ar plange?
Si daca voi trai cine ma va iubi?
Sunt intrebari ale unor oameni singuri

Si daca am sa plec unde m-as duce?
Si daca am sa mor cine m-ar plange?
Si daca voi trai cine ma va iubi?
Sunt intrebari ale unor oameni singuri

Si daca am sa plec unde m-as duce?
Si daca am sa mor cine m-ar plange?
Si daca voi trai cine ma va iubi?
Sunt intrebari ale unor oameni singuri

Si daca am sa plec unde m-as duce?
Si daca am sa mor cine m-ar plange?
Si daca voi trai cine ma va iubi?
Sunt intrebari ale unor oameni singuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu