sâmbătă, 7 mai 2011

TuTu Adrian - Sunt Roman Deci Pot

♥M-asez pe o banca,
Din trecut imi amintesc
Inlamurit de ce nu inteleg
Si ma gandesc
Cum unii au tot
Si eu nu am nimic
Si de ce tot timpul
Incerc sa ma ridic.
Realizez ca noi cu totii,
Avem o soarta
Pe care doar noi
O putem vedea schimbata,
Cu cheia inimii
Punem deschide o poarta
Acolo unde Dumnezeu
Te mai iarta odata.
De ce ma chinui si continui sa sper? ?
Cand nimeni nu ma indruma
Eu privesc spre cer
Stiu ca acolo sus
Exista cineva
Care ma va ajuta
Si ma va indruma
Merg pe acelasi drum
Dau de gauri adanci
Plin de intrebari,
Si ma gandesc atunci
Cand mama spunea
, , Eu daca plec sa nu plangi,
Lupta, ca fericit sa ajunci''!

☻Refren:
Lupta pentru mine,
Pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati,
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu,
Poti schimba tot
Striga tare:
SUNT ROMAN
DECI POT!

Lupta pentru mine,
Pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati,
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu,
Poti schimba tot
Striga tare:
SUNT ROMAN
DECI POT!

♥Stai
Hai sa ne tinem de mana
Impreuna putem croi
O cale mult mai buna
Vreau ca tara mea
In suflet sa-mi ramana
Copilul meu sa zica
, , TE IUBESC''
In romana.
Vreau ca toti
Sa avem acelasi gand,
Fiinda toti traim
Pe acest pamant
Nu conteaza cine esti
Cum esti defapt
Conteaza ce vrei
CU ADEVARAT!
Prea multa tristete
Aduce descurajare
Prea multi romani
Uita sa se ridice in picioare,
Prea multi care nu iau
Binele in considerare
Si pun la suflet
Ceea ce doare cel mai tare.
Din pacate
Multi se descurajeaza
Prea multi critica,
Si nu ii intereseaza
Prea multi care
Dau cu parerea
Numai sfatul unui metor
Iti poate da puterea


☻Refren:
Lupta pentru mine,
Pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati,
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu,
Poti schimba tot
Strïga tare:
SUNT ROMAN
DECI POT!

Lupta pentru mine,
Pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati,
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu,
Poti schimba tot
Strïga tare:
SUNT ROMAN
DECI POT!

♥Stiga tare:
MA MANDRESC
SUNT ROMAN
Aici e tara mea
Aici traiesc
Aici raman
Aici am crescut
Aici am invatat
Aici voi ramane
Aici m-am educat
Stii?
Optimismul e cel mai bun
Pentru ca te ajuta
Sa devii stapan
Pe tine, Pe ei
Pe cei din jurul tau
Si intr-o zi
Vei avea capul sus
Vei uita de greu
Si de ceea ce doare
Cel mai tare
Ca ai uitat sa speri,
Sa ierti,
Sa lasi totul in urma
Sa uiti de ziua de ieri
Sa lasi, tot ce a fost
Si sa spui:
NU MA GANDESC
LA TRECUT
PENTRU CA NU ARE ROST!
Acum vreau sa inchei
Mandrindu-ma ca sunt ROMAN
Mandrindu-ma ca sunt aici
Si am reusit sa spun:
ROMANIAAA
ITI MULTUMESC CA
M-AI CRESCUT MARE
SI CA M-AI INVATAT
SA MA TIN PE PICIOARE! ! !

☻Refren:
Lupta pentru mine,
Pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati,
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu,
Poti schimba tot
Strïga tare:
SUNT ROMAN
DECI POT!

Lupta pentru mine,
Pentru tine, pentru toti
Nu te lega de greutati,
Arata-ne ca poti
Arata-ne ca tu,
Poti schimba tot
Strïga tare:
SUNT ROMAN
DECI POT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu