marți, 26 aprilie 2011

Adda - Prietenie Adevarata

♥Uneori stau si ma gandesc, Doamne
   Nu stiu cum sa ii multumesc,
   Cum, sa-i multumesc pentru tot ce a facut
   Mi-a dat curaj sa devin cine acum sunt
   Ca m-a intarit, fata mergi inainte
   O sa ai parte si de fapte nu doar de cuvinte
   Orice ar fi, voi fi aici mereu
   Stii bine, te poti baza, ai sprijinul meu
   Mi-ai dat Doamne tot ce-i mai frumos
   Nu se putea
   Mi-ai dat speranta s-o traiesc
   Si-o traiesc prin ea
   Mi-a fost alaturi zile bune si nopti grele
   Cand plangeam din despartiri sau barfe rele
   De mici copii, ea mereu ma apara
   Acum ca-i mare e ca si mama mea
   Ma alinta, ma rasfata cat se poate
   Si-mi da si pumni sa ma trezesc la realitate

☻Refren:
      Cazi, te ridici, tot ce zici
      E rabdare
      Plangi, te distrugi, vrei sa fugi
      Si te doare
      Dai, tot ce ai si ce n-ai, totusi pare
      Ca nu te descurci sa le pui lumea la picioare

♥Acum vad a venit si randul meu
   Sa am grija de ea asa cum a facut ea mereu
   Si nu pot, doamne, mainile-mi sunt legate
   Nu pot sa fac s-o trezesc la realitate
   Sa pot sa spun ca viata nu e nedreapta
   Sa uit de tot ce-a fost ca-i fata desteapta
   Ca merita tot ce e mai bun, trecutul e trecut
   Viitorul conteaza acum
   Dac-as putea i-as da parte din mine
   Vreau s-o vad zambind, urland de fericire
   Sa spun:"Hai ca putem s-o luam de la capat
   Sa dam peste amintiri, asa, doar in treacat
   Ca astazi cazi, te ridici, maine-ti trece
   Sa ii amintesc ca unde-s doi puterea creste
   Ca impreuna trecem peste tot
   Ca o prietenie trece si prin foc

☻Refren:
       Cazi, te ridici, tot ce zici
       E rabdare
       Plangi, te distrugi, vrei sa fugi
       Si te doare
       Dai, tot ce ai si ce n-ai, totusi pare
       Ca nu te descurci sa le pui lumea la picïoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu