marți, 26 aprilie 2011

BaZi - Mesaj Trimis

♥Cu genunchii in brate;ma privesc in geam,
   Pantalonii st uzi acum o ora plangeam...
   Ti`am trimis un mesaj sa ma ierti ca`m gresit
   Shi orice ai crede tu;sa stii k chiar te`am iubit
   Stiu tot ceea ce am facut shi cred ca pot sa repar
   Dar ca sa ma schimb imi trebuie o sansa macar
   Cumva vreo data,daca te razgandesti st aici te astept;
   Trebuie doar sa ma gasesti
   Imi doream sa traim sa respiram impreuna
   Sa simtim cum plutim cand ne tinem de mana
   Sa simtim ca nici apa nu ar putea sa ne stinga
   Sa simtim ca iubirea in final o sa`n vinga
   Imi spui ca era..cand eu vad ca e"nu"
   Daca iti place sa minti atunci minte`te tu
   Doar sa sper numai pot,sa visez ca va fi
   Cum shi u imi spuneai ca shi u ti`ai dorï...

Un comentariu:

  1. Va rog sa ma scuxatzi pt versul lipsa :]. El este acolo dar nu stiu de ce nu se vede....

    RăspundețiȘtergere